Wtotah 2010.02.12. 09:27

Térdig latyakban

Snowflakes by alaska_girl.Kint zuhog a hó.

Az hogy térdig latyakban csúszkáltam, eszembe juttatta egy nagy fagylaltgyártó cég vizsgálatát: "Mikor esznek az emberek jégkrémet?"

 

 

Mindent megvizsgáltak: a fogyasztókat, a jégkrémet, az ízt, a csomagolás, a disztribúciót. Mindent.

Az eredmény azonban még a sokat látott marketingeseket is meglepte. Persze voltak akik sok jégkrémet ettek, és voltak akik kevesebbet, de csak egyetlen olyan igazán releváns tényező volt, ami MINDEN fogyasztóra egyaránt hatott MINDIG: és ez pedig a napfény volt. Ha sütött a nap, akkor mindenki több fagylaltot evett, legyen tél, vagy nyár, mint az azonos borús napokon.

Eddig nem gondolkoztam a történetem időjárásán, most reggel viszont végig ezen töröm a fejem. Persze nem a "szomorú vagyok, és az eső is esik" típusú megoldásokon, hanem, hogy általában legyen-e, és mikor, milyen időjárás. Hogy melyik történetelemhez kellene meteorológiai adatokat is csatolnom :).

Kint havazik. Én pedig időjárásjelentéseket olvasgatok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rupertclum.blog.hu/api/trackback/id/tr331751347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása