Tegnap este a "Holnapután" c. filmet néztem meg (újból). Most annyi volt a különbség, hogy JEGYZETELTEM.

Ezt sem hittem volna... Ilyeneket írtam: 03: "Teljes kép az amerikai zászlón. Előtűnik a..."

Igy azért más nézni egy filmet...

Ahogy a showder klubban mondták: (A magyar politikusok a Parlamentben) úgy olvassák a Blikket, mintha Heideggert fordítanának szanszkritra.

Hát, jelenleg én is itt tartok a filmekkel. Heideggert fordítok szanszkritra. (Vagy csak olvasni tanulok?!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rupertclum.blog.hu/api/trackback/id/tr561833903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása