J. D. Salinger: Alpári történet Esmének, szeretettel

 

Részlet:

" Olyan tizenhároméves-forma kislány volt...
....
Esmé ismét keresztbe tett lábbal állt. Semmiképpen nem fogja elfelejteni, hogy azt az elbeszélést megírja nekem? kérdezte. Nem ragaszkodom hozzá, hogy kizárólag nekem szóljon. De...
Szó sincs róla, hogy elfelejteném, biztosítottam. Igaz ugyan, mondtam, hogy még senki részére nem írtam elbeszélést, viszont úgy látszik, itt a legfőbb ideje, hogy egyszer elkezdjem.
Bólintott. Írja úgy, hogy rendkívül alpári legyen és megrázó tanácsolta. Egyáltalán, ismerős az alpáriság fogalmával?
Nem teljesen, feleltem, mindenesetre kezdem alaposabban megismerni ezt meg azt a formáját mostanában, és igyekezni fogok, hogy a követelményeinek minden tekintetben megfelelhessek. Kezet szorítottunk.
Milyen kár, hogy ilyen konszolidált körülmények közt találkoztunk.
Igen mondtam , igazán nagy kár.
Viszontlátásra búcsúzott Esmé. Remélem, hogy képességeinek háborítatlan birtokában tér vissza a háborúból."

A bejegyzés trackback címe:

https://rupertclum.blog.hu/api/trackback/id/tr992098624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása