Az index oldalán akadt meg a szemem a cikken, és csak később jöttem rá, hogy igazából ezer éve, vagyis 1984-ben halt meg.

Ma egyébként elvesztettem valami fontosat, de úgy gondoltam nem számít (höhö) és elkezdtem feledésképpen a neten szörfözni. Persze, a tűznél kezdem, lássuk mik a hírek.... Elhunyt Johnny Weissmüller?!  Húha! Akkor vége Tarzannak?!  A cikktől teljesen elszomorodtam. Most már az sem segít, hogy két másodperc múlva persze nyilvánvaló lett, hogy nemcsak meghalt, hanem azóta már el is porladt.

Le vagyok törve. Szomorú vagyok.

Párbeszédeket fogok írni, hogy a codász kisz forgatókönyvem még szomorúbb legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://rupertclum.blog.hu/api/trackback/id/tr642599699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása