Wtotah 2010.10.03. 03:25

Egy kis probléma

A "Valaki forrón szereti" záró párbeszéde a nőnek öltözött Jerry (Jack Lemmon) és milliomos "vőlegénye" III. Osgood Fielding (Joe E. Brown) között:

OSGOOD

Felhívtam a mamát. Örömében sírva fakadt. A saját menyasszonyi ruhájába öltözteti magát!

JERRY

Én nem esküdhetek a mamája ruhájában... mert... mert... nekem egészen más az alakom.

OSGOOD

Átalakíthatjuk.

JERRY

Á, nem lehet! Osgood, öntsünk tiszta vizet a pohárba! MI NEM HÁZASODHATUNK ÖSSZE!

OSGOOD

Miért?

JERRY

Nahát, először is... Nem vagyok eredetileg szőke!

OSGOOD

Hhm... nem számít.

JERRY

Dohányzom! ÉJJEL-NAPPAL dohányzom!

OSGOOD

Nem zavar.

JERRY

Szörnyű múltam van. Három éve együtt élek egy szaxofonistával.

OSGOOD

... megbocsátom.

JERRY

Továbbá... nekem nem lehet gyerekem.

OSGOOD

Örökbefogadunk.

JERRY

Kérem! ÉRTSE MEG MÁR VÉGRE Osgood! (leveszi a parókáját, oldalbaböki, és férfi hangon szólal meg) Ahh...

FÉRFI VAGYOK!

OSGOOD

Igen? Senki sem tökéletes.

Tony Curtis R.I.P.

A bejegyzés trackback címe:

https://rupertclum.blog.hu/api/trackback/id/tr192340724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása