Minap az egyik ismerősömnek az egyetemi képzésről beszéltem. Ő pedig az:  "Ó  ezen én már régen túl vagyok" felkiálltással válaszolt. Akkor  -az élethosszig tartó tanulás nevében -  legszívesebben fejbecsaptam volna egy szívlapáttal

Most viszont, amikor az autopoezis konceptusa (WTF?!) kifejezéshez értünk, úgy érzem, hogy vagy nekem kell viharos sebességgel felfejlődnöm egészen az égig, vagy pedig ... a profoknak kellene új vírus... akarom mondani program a gépükre.

....

Bár, talán inkább mégis nekem: http://www.ofi.hu/tudastar/monorine-papp-sarolta-090930

A bejegyzés trackback címe:

https://rupertclum.blog.hu/api/trackback/id/tr512470112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása