2011.02.03. 14:37
A pokolra jutunk mind: a Belügyminiszter és a gyermekprostitúció
„a prostituáltként előállított gyermek- és fiatalkorúak megkérdezése, illetve az esetleges prostitúcióra kényszerítés körülményeit vizsgálva elmondható, hogy a tetten ért fiatalok szinte kizárólag saját akaratukból folytatják e tevékenységet”.
A bejegyzés trackback címe:
https://rupertclum.blog.hu/api/trackback/id/tr382635934
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
magyar bucó 2011.02.04. 09:06:44
Ezek jellemzően intézetből szöknek ki, hogy ezt csinálják.
Senki sem kényszeríti őket sem a szökésre, sem a prostitúcióra.
Senki sem kényszeríti őket sem a szökésre, sem a prostitúcióra.
Közöd???? 2011.02.04. 09:13:53
Mivel közismert maaffiózó, gondlom ő is futtat és prostitúcióra kényszerít lányokat vagy üzletfelei ebből élnek, tehát nem fogja koráltozni az üzletmentetet csak úgy magától, inkább hazudik egy vaskosat. Más kérdés, ha civilizált orzágban hazudna ilyet - nem a féregszerű magyarok között - akkor következményekkel kellene számolnia.
JohnHenry 2011.02.04. 09:31:54
@Balage01: látom sikerült levenned a lényeget. pedig igaza van: ilyen féregszerű, gerinctelen birka nép, aki ennyire tűri, hogy hülyének nézzék és kihasználják, nem nagyon van még egy a világon.
Közöd???? 2011.02.04. 09:49:46
@JohnHenry: amit mondtam abban van némi provokáció, de az tényleg ritka, hogy egy belügyminiszter az országházban kurvázza le saját népének a lányait, kifejtve, hogy neki ezzel semmi kötelezettsége és eután semmi felháborodás egy pisszenés sem hallatszik. Arról már nem is beszélek, hogy elegánsan kijelenti, hogy ő mint rendőrminiszter a rendőrség szervezete számára a gyermekprostitúció kapcsán semmiféle feladatot nem lát, igazi unicum, nem olyan jóféle.
Gondolom a fideszes képviselőnő is elfogadta a választ és elégedetten hátradőlt, akárcsak a parlament.
Gondolom a fideszes képviselőnő is elfogadta a választ és elégedetten hátradőlt, akárcsak a parlament.
Retexis 2011.02.04. 09:49:58
@magyar bucó:
Érzelmileg labilis gyerekekről van szó. Lehet, hogy fizikai kényszer nincs, de akkor is kihasználják őket. A stricik sokszor az érzelmi függőség mellé igyekeznek náluk fizikai függőséget is kialakítani. Elfogadhatatlan, hogy a rendőrség láthatóan semmit nem tesz azért, hogy ez változzon, sőt még maguk a rendőrök is kihasználják őket.
Érzelmileg labilis gyerekekről van szó. Lehet, hogy fizikai kényszer nincs, de akkor is kihasználják őket. A stricik sokszor az érzelmi függőség mellé igyekeznek náluk fizikai függőséget is kialakítani. Elfogadhatatlan, hogy a rendőrség láthatóan semmit nem tesz azért, hogy ez változzon, sőt még maguk a rendőrök is kihasználják őket.
porthosz 2011.02.04. 09:59:11
@Retexis:
"Elfogadhatatlan, hogy a rendőrség láthatóan semmit nem tesz azért"
Tudod miért létezik prostitució? Mert van rá igény. Be kéne tiltani az embereket és akkor nem lenne.
Másrészt el kéne menni ezekhez a lányokhoz és beszélni velük, aztán véleményt mondani. Nekem úgy tünik hogy a rendőrök ezt megtették, és ez volt a konklúzió.
Továbbá azt se felejtsük el, ahogy már feljebb más is irta, az ilyen lányok jó része vagy intézetből szökött vagy bizonyos kisebbségi származású vagy kombinálva a kettő. Ami azt jelenti hogy a legmagasabb végzettségük 8 általános vagy maximum egy félbehagyott, végigbukdácsolt gimnázium, a legnagyobb jövőképük pedig hogy esetleg valami szalag mellett dolgozhatnak majd napi 12 órában minimálbérért. Ugyanezt a pénzt pedig igy is megkeresik, "egyszerübb" munkával.
Én már beszéltem night clubban dolgozó (érts: sztriptizelő) lánnyal, meglepődtem amikor mondta hogy eredetileg tanárnőnek tanult. Csak amikor szembesült vele hogy tanárként maximum nettó 80-100-at keres, igy meg netto 250-et akkor elgondolkodott a dolgon. Ja és ezt úgy kapja hogy a felét lenyulja a "klub".
Szóval a kérdés jóval bonyolultabb, mint elintézni azzal hogy a rendőrség tiltsa be a prostituciót.
"Elfogadhatatlan, hogy a rendőrség láthatóan semmit nem tesz azért"
Tudod miért létezik prostitució? Mert van rá igény. Be kéne tiltani az embereket és akkor nem lenne.
Másrészt el kéne menni ezekhez a lányokhoz és beszélni velük, aztán véleményt mondani. Nekem úgy tünik hogy a rendőrök ezt megtették, és ez volt a konklúzió.
Továbbá azt se felejtsük el, ahogy már feljebb más is irta, az ilyen lányok jó része vagy intézetből szökött vagy bizonyos kisebbségi származású vagy kombinálva a kettő. Ami azt jelenti hogy a legmagasabb végzettségük 8 általános vagy maximum egy félbehagyott, végigbukdácsolt gimnázium, a legnagyobb jövőképük pedig hogy esetleg valami szalag mellett dolgozhatnak majd napi 12 órában minimálbérért. Ugyanezt a pénzt pedig igy is megkeresik, "egyszerübb" munkával.
Én már beszéltem night clubban dolgozó (érts: sztriptizelő) lánnyal, meglepődtem amikor mondta hogy eredetileg tanárnőnek tanult. Csak amikor szembesült vele hogy tanárként maximum nettó 80-100-at keres, igy meg netto 250-et akkor elgondolkodott a dolgon. Ja és ezt úgy kapja hogy a felét lenyulja a "klub".
Szóval a kérdés jóval bonyolultabb, mint elintézni azzal hogy a rendőrség tiltsa be a prostituciót.
lolperec 2011.02.04. 10:00:22
@Közöd????: milyen egy "féregszerű magyar"?
körűlírnád? csak a miheztartás végett :)
körűlírnád? csak a miheztartás végett :)
Cecan Basescu 2011.02.04. 10:05:16
@JohnHenry: Jaja, de nem érzed, hogy kissé ambivalens amit írtál? Ha te hagyod, hogy leférgezzenek, akkor te is ugyanolyan birka vagy, mint akikről írsz. A másik lehetőség, hogy nem vagy magyar, akkor meg te vagy a gerinctelen, hogy leférgezed az ország népét akik között élősködsz.
Poll 2011.02.04. 10:05:25
@magyar bucó: ott a pont. Sok szerencsétlen hülye tényleg azt hiszi amit a filmekben lát, hogy a csúnya strici elrabolja, meg addig veri a lányokat amig ki nem állnak sirva az út mellé. Egy nagy büdös lószart! Elvétve előfordulhat ilyen eset, de amúgy 99,9%-ban az utcán álló lányok teljesen szabad akaratukból állnak kint és eszük ágában nincs nem ezt csinálni. Lévén nem éppen diplomás lányokról van szó, pontosan tudják, hogy maximum éhbérért mehetnének el a tescoba polcfeltöltőnek, ehelyett ők az utcán állást választják 10x akkora pénzért. A stricik természetesen vastagon leszedik tőlük a sápot, de azt sem erőszakkal, hanem a lányok úgymond "útdijat" fizetnek nekik, napidij félét, hogy kiállhatnak az adott területre. Azokat pl. ideje lenne megfingatni akár a rendőrség, akár az apeh részéről, de szemmel láthatólag a kutyát sem érdekli.
Retexis 2011.02.04. 10:06:36
@porthosz:
Nem a prostitúciórol van szó, hanem a kiskorúságról. Egy felnőtt nő prostituálja magát, ha úgy gondolja ez a boldogulása útja. Itt azon van a hangsúly, hogy ezek gyerekek.
Olyan gyerekek akiknek az élete általában azzal kezdődik, hogy a saját szüleik kitaszítják őket. Utána mire intézetbe kerülnek mindenhol azt kapják, hogy ők értéktelenek és nem jók semmire. Ezek után jön egy geci, aki kihasználja azt, hogy egy kis törődéssel szinte bármire rávehetőek.
Erre tesz még rá egy lapáttal a rendőrségi korrupció és lustaság.
Nem a prostitúciórol van szó, hanem a kiskorúságról. Egy felnőtt nő prostituálja magát, ha úgy gondolja ez a boldogulása útja. Itt azon van a hangsúly, hogy ezek gyerekek.
Olyan gyerekek akiknek az élete általában azzal kezdődik, hogy a saját szüleik kitaszítják őket. Utána mire intézetbe kerülnek mindenhol azt kapják, hogy ők értéktelenek és nem jók semmire. Ezek után jön egy geci, aki kihasználja azt, hogy egy kis törődéssel szinte bármire rávehetőek.
Erre tesz még rá egy lapáttal a rendőrségi korrupció és lustaság.
Cecan Basescu 2011.02.04. 10:10:37
@Retexis: Elképzelem azt a fenenagy törődést a strigó részéről: "Baszni szeretsz? Kell lóvé?!"
Közöd???? 2011.02.04. 10:11:31
@Retexis: "Erre tesz még rá egy lapáttal a rendőrségi korrupció és lustaság."
Esetünkben bűnpártolás
Esetünkben bűnpártolás
Közöd???? 2011.02.04. 10:12:12
@lolperec: Pintér belügyér megvan neked? Na olyan...
pcmci 2011.02.04. 10:12:33
@Retexis: szerintem meg leginkább nincstelen gyerekekről van szó. lehet, hogy téged még nem talált be soha egy-egy ilyen szerencsétlen, hogy lenne neked egy jó ajánlata, de hidd el, bizonyos környékeken nincs az a jány, aki néhány lyukas garasért ne cidázna le. persze azt elfogadom, hogy ezt a szükség szüli, nem a szabad akarat...
Poll 2011.02.04. 10:15:31
@Retexis: nem a kiskorúságról van szó, hanem, hogy szabad akaratukból állnak-e a ki a kiskorú prostik az út mellé, vagy valaki kényszeriti erre őket. Pintérnek tökéletesen igaza van "szinte kizárólag saját akaratukból folytatják e tevékenységet”.
Hogy ez egy szar dolog? Igen. Hogy az élet igazságtalan? Igen. Hogy Pénter hazudott, vagy nem tudná mit beszél? NEM.
Hogy ez egy szar dolog? Igen. Hogy az élet igazságtalan? Igen. Hogy Pénter hazudott, vagy nem tudná mit beszél? NEM.
Peltak 2011.02.04. 10:19:05
Sehogyse nem jó ez.Ha valaki gyermek- és fiatalkorú prostival van azt kellene elkapni. Tudtommal ugyanis ez büntetendő.
Poll 2011.02.04. 10:19:40
@pcmci: ez is igaz. Ettől még SENKI nem kényszeriti őket az utcára. A pénztelenség, kilátástalanság, AZ kényszeriti őket. Néhány """szerencsést""" pedig a tényleg komoly pénz, ha talál valami öreg, gazdag csókát. Na ilyenből is millió van kishazánkban, bár őket senki nem akarja megvédeni és még kurvának sem hivják őket, pedig ugyanazt csinálják.
midnight coder 2011.02.04. 10:21:35
A gyermek itt eleve megtévesztő megfogalmazás. Jogilag igen, de Pl. abban a suliban ahol a párom tanít most szül egy hetedikes, de több más lánynak is volt már abortusza. És ezek nem kisebbségiek, és egy viszonylag jó iskola nyugat-magyarországon. És ez nem mai jelenség - nekem is volt olyan iskolatársnőm aki 14 évesen már járt abortuszon, pedig az még jócskán a cuculizmusban volt. Gyanítom, hogy esetleg intézetben, esetleg nemzetiségiek közt ez még gyakoribb jelenség lehet. Ma 2011 van és nem a 70-es évek.
A másik dolog a prostitúció. Ezen már el lehet filózni, de azon is hogy mindig is volt, még a legkeményebb cuculizmus idején is. Márpedig ha megtiltani nem lehet, akkor nem az lenne-e a leghelyesebb ha törvényesítenék, kikapcsolnák a folyamatból a striciket és kulturált nyilvánosházakba terelnék a prostituáltakat az utcasarokról ?
A másik dolog a prostitúció. Ezen már el lehet filózni, de azon is hogy mindig is volt, még a legkeményebb cuculizmus idején is. Márpedig ha megtiltani nem lehet, akkor nem az lenne-e a leghelyesebb ha törvényesítenék, kikapcsolnák a folyamatból a striciket és kulturált nyilvánosházakba terelnék a prostituáltakat az utcasarokról ?
CyberPunK 2011.02.04. 10:23:06
@Peltak: Miben más az, ha fizetek pár ezret egy 16 évesnek az út szélén, vagy ha a dizsiben meghivatja magát pár molyirtóra egy ugyanolyan korú lány, aztán cidáz le? Komolyan érdekelne...
(Viták elkerülése végett nincs személyes élményem egyik változattal se, csak elvi/erkölcsi szinten érdekel.)
(Viták elkerülése végett nincs személyes élményem egyik változattal se, csak elvi/erkölcsi szinten érdekel.)
Murderface 2011.02.04. 10:27:24
Ismerek nem egy "C-kategóriás" családot, ahol bevett szokás a gyereket kirakni az út mellé integetni. Egyik osztálytársam is elvégezte a 8. osztályt (cigány létére évvesztés nélkül, nagyon okos csaj volt, sajnálom, hogy így alakultak a dolgai), következő héten mentünk családdal Balatonra nyaralni, a várost elhagyva már ott integetett a főút mellett a többi pillangóval. Egyszer találkoztam vele, megkérdeztem, hogy ezt most hogyan, nem értette a kérdést, náluk ez teljesen megszokott dolog.
Skj Joe 2011.02.04. 10:30:19
Persze, egy gyerek önként és dalolva lesz kurva, hogyne.
Anyád, köcsög!
Na annak kellett volna kurvának lennie.
Akkor nem beszélnél faszságokat.
tudnád, hogy a prostik 90% kényszerítés, fenyegetés miatt lesz kurva. A maradék 10% meg anyagi megfontolásból.
De egy gyerek?
Anyád, köcsög!
Na annak kellett volna kurvának lennie.
Akkor nem beszélnél faszságokat.
tudnád, hogy a prostik 90% kényszerítés, fenyegetés miatt lesz kurva. A maradék 10% meg anyagi megfontolásból.
De egy gyerek?
Winston Smith 2011.02.04. 10:32:25
Nekem tetszik a Népszabis cikk címe is.
"A belügyminiszter szerint nincs gyermekprostitúció"
Ilyet nem mondott Pintér, ez színtiszta hazugság. Gyermekprostitúció van, Pintér is csak annyit mondott, hogy jellemzően nem (közvetlen) erőszakkal kényszerítik őket prostitúcióra.
De legalább megnyugtat, hogy a Népszabi még mindig a régi, a csillagot is lehazudják az égről, ha a Párt érdekei úgy kívánják.
"A belügyminiszter szerint nincs gyermekprostitúció"
Ilyet nem mondott Pintér, ez színtiszta hazugság. Gyermekprostitúció van, Pintér is csak annyit mondott, hogy jellemzően nem (közvetlen) erőszakkal kényszerítik őket prostitúcióra.
De legalább megnyugtat, hogy a Népszabi még mindig a régi, a csillagot is lehazudják az égről, ha a Párt érdekei úgy kívánják.
Peltak 2011.02.04. 10:39:59
@CyberPunK: Erkölcsi szinten ugyanaz mindkettő.
A prostitúció azonban súlyosabb. szvsz.
/tapasztalatom nekem sincs/
A prostitúció azonban súlyosabb. szvsz.
/tapasztalatom nekem sincs/
Winston Smith 2011.02.04. 10:44:53
@Skj Joe: Látom nagy szakértője vagy a k*rváknak.
És sajnos csak az újságokból tájékozódok, és ott azt hallom, hogy ha egy k*rvát őrizetbe vesz a rendőrség, és utána kiengedi, akkor a k*rva magától teper vissza az utcasarokra, nem pedig a munkaügyi központba megy, hogy a munkalehetőségekről érdeklődjön.
Nem kell ide semmi erőszak, nem a strici viszi vissza fülönfogva a ribit a sarokra.
Az árvaházakból megszökött lányokkal ugyanez van, jó részük amint csak teheti újból megszökik és megy vissza a sarokra.
Ezek alapján én elhiszem, hogy az esetek többségében nincs fizikai kényszer, csak anyagi kényszer. Sajnos nem lát maga előtt jobb jövőképet. Ami persze baj és tenni kell ellene.
És ahol van fizikai kényszer, az ellen is tenni kell. De lássuk be, hogy ez messze nem elég, ha a k*rvák nagy többségét nem fizikai kényszer viszi a sarokra.
És sajnos csak az újságokból tájékozódok, és ott azt hallom, hogy ha egy k*rvát őrizetbe vesz a rendőrség, és utána kiengedi, akkor a k*rva magától teper vissza az utcasarokra, nem pedig a munkaügyi központba megy, hogy a munkalehetőségekről érdeklődjön.
Nem kell ide semmi erőszak, nem a strici viszi vissza fülönfogva a ribit a sarokra.
Az árvaházakból megszökött lányokkal ugyanez van, jó részük amint csak teheti újból megszökik és megy vissza a sarokra.
Ezek alapján én elhiszem, hogy az esetek többségében nincs fizikai kényszer, csak anyagi kényszer. Sajnos nem lát maga előtt jobb jövőképet. Ami persze baj és tenni kell ellene.
És ahol van fizikai kényszer, az ellen is tenni kell. De lássuk be, hogy ez messze nem elég, ha a k*rvák nagy többségét nem fizikai kényszer viszi a sarokra.
Dr Bizalom 2011.02.04. 10:44:59
@Poll: "Pintérnek tökéletesen igaza van "szinte kizárólag saját akaratukból folytatják e tevékenységet”.
Csak nekem rémlik valami olyasmi minthogy a kiskorúak és fiatalkorúak cselekvőképessége (értsd szabad döntése) a jog által korlátozva van?
Tehát tök mindegy hogy egy 13 éves hogy dönt, nem dönthet!
Ha Pintérnek lenne egy 13 éves lánya és valaki seggbekúrná *pénzért*, akkor azt ő normális dolognak tartaná? A lány saját választásának?
Sajnálom, de amikor gyerekekről elgurul a gyógyszer... A kis- és fiatalkorúak szabad választásáról beszélni..?
Védjük meg a Pokemontól de hagyjuk őket strichelni?
Micsoda értékrendje van ennek a geci *politikai elit*nek????
És neked, mr POll????
Csak nekem rémlik valami olyasmi minthogy a kiskorúak és fiatalkorúak cselekvőképessége (értsd szabad döntése) a jog által korlátozva van?
Tehát tök mindegy hogy egy 13 éves hogy dönt, nem dönthet!
Ha Pintérnek lenne egy 13 éves lánya és valaki seggbekúrná *pénzért*, akkor azt ő normális dolognak tartaná? A lány saját választásának?
Sajnálom, de amikor gyerekekről elgurul a gyógyszer... A kis- és fiatalkorúak szabad választásáról beszélni..?
Védjük meg a Pokemontól de hagyjuk őket strichelni?
Micsoda értékrendje van ennek a geci *politikai elit*nek????
És neked, mr POll????
Anarky 2011.02.04. 10:50:11
Hülye aki azt gondolja hogy a prostituáltak önszántukból, dalolva mennek és árulják a testüket. Ez butaság. Ezek az emberek igenis kényszerítve vannak, mind fizikailag , mind érzelmileg. A problémát súlyosbítja, hogy a gyermekeket elvileg védenie kéne a törvénynek, hogy ilyen elő se fordulhasson. A belügyminiszternek meg ki kéne állítani a női rokonait az utcára strihelni egy-pár "kedves, jóravaló" strici irányításával...szerintem hamar megváltozna a véleménye...
Dr Bizalom 2011.02.04. 10:50:36
@Winston Smith: "akkor a k*rva magától teper vissza az utcasarokra"
Gyermek prostituáltakról van szó!
Szerinted normális ha egy gyermek pézért árulja a testét?
Szerinted egy gyermek tud szabadon dönteni?
Szavazzanak is? A Fideszre? Pintérre?
A gyermekprostitúció legyen törvényileg elfogadott hogy PIntér jól aludjon?
Gyermek prostituáltakról van szó!
Szerinted normális ha egy gyermek pézért árulja a testét?
Szerinted egy gyermek tud szabadon dönteni?
Szavazzanak is? A Fideszre? Pintérre?
A gyermekprostitúció legyen törvényileg elfogadott hogy PIntér jól aludjon?
Nádasi Balázs 2011.02.04. 10:51:32
Az eddigi kommenteket végigolvasva, azt kell higgyem, hogy a megszólalók fele normális észrevételt tett, ami egyedülálló jelenség a blogszférában. Kalapot emelek a normálisok előtt!
Magánvéleményem szerint meg sajnálatos módon az alulképzettség, a nyomor, minden újrateremti önmagát, nem az a jellemző, hogy a korán szexuális életet elkezdő, és korán gyereket "vállaló" szülők a tizenéves saját gyerekeiket felvilágosítják a megelőzés fontosságáról, hanem sőt pont, hogy nem. És jellemzően az ilyen szülők gyerekei kerülnek intézetbe, állami gondozásba, ahonnét valóban kiszöknek (nem csak lányok, fiúk is), és próbálnak ilyen módon pénzt keresni. Lehet, hogy közhelyszerű, de a hiba a rendszerben van az egyik oldalon -- a másik oldalon meg az igénybe vevők hibáztathatóak, elvégre, ha mondjuk legalább egy 16-os karikát betartanának a szolgáltatásért fizetők, akkor egyszerűen nem volna értelme a kiskorúaknak az utcán lenni. (És itt nem arról van szó, hogy ne éljenek szexuális életet, hanem arról, hogy azt ne pénzért tegyék.)
BTW majdnem-gyerekprostitució az is, amikor a román állampolgár a csecsemőjével a karján kéreget a metrón-kereszteződésben-akárhol, egyszerűen nem kell adni sem neki, sem más kéregetőnek; ha valaki adni akar a rosszul élőknek, alultápláltaknak stb., arra ott a Máltai Szeretetszolgálat és a különböző alapítványok. Szerintem.
Magánvéleményem szerint meg sajnálatos módon az alulképzettség, a nyomor, minden újrateremti önmagát, nem az a jellemző, hogy a korán szexuális életet elkezdő, és korán gyereket "vállaló" szülők a tizenéves saját gyerekeiket felvilágosítják a megelőzés fontosságáról, hanem sőt pont, hogy nem. És jellemzően az ilyen szülők gyerekei kerülnek intézetbe, állami gondozásba, ahonnét valóban kiszöknek (nem csak lányok, fiúk is), és próbálnak ilyen módon pénzt keresni. Lehet, hogy közhelyszerű, de a hiba a rendszerben van az egyik oldalon -- a másik oldalon meg az igénybe vevők hibáztathatóak, elvégre, ha mondjuk legalább egy 16-os karikát betartanának a szolgáltatásért fizetők, akkor egyszerűen nem volna értelme a kiskorúaknak az utcán lenni. (És itt nem arról van szó, hogy ne éljenek szexuális életet, hanem arról, hogy azt ne pénzért tegyék.)
BTW majdnem-gyerekprostitució az is, amikor a román állampolgár a csecsemőjével a karján kéreget a metrón-kereszteződésben-akárhol, egyszerűen nem kell adni sem neki, sem más kéregetőnek; ha valaki adni akar a rosszul élőknek, alultápláltaknak stb., arra ott a Máltai Szeretetszolgálat és a különböző alapítványok. Szerintem.
Dr Bizalom 2011.02.04. 10:52:33
@Anarky: "Hülye aki azt gondolja hogy a prostituáltak önszántukból, dalolva mennek és árulják a testüket. "
Ugyanazok gondolják azt hogy az hogy a gyerekek játék helyett öreg faszikkal dugatják meg magugat az szabad döntés, mint azok, akik szerint a 97% szabadon válaszott a manyupok kapcsán.
Ugyanazok gondolják azt hogy az hogy a gyerekek játék helyett öreg faszikkal dugatják meg magugat az szabad döntés, mint azok, akik szerint a 97% szabadon válaszott a manyupok kapcsán.
Poll 2011.02.04. 10:53:40
@Skj Joe: nyilvánvalóan fingod sincs, hogy miről hadoválsz. Nézz kevesebb barátok köztöt, reálisabb világképed lesz...
A pénzen kivül senki nem kényszeriti a kurvákat. Bizony 99,9%-uk önként és dalolva áll kurvának, mert 10x jobban keres mintha bármi más, számára elérhető munkát vállalna. Intézetből kiszökő lányok dettó. Számukra a legnagyobb ellenség a rendőr aki beviszi őket, vagy visszaviszi őket az intézetbe, ezzel úgymond meglopja őket. Aztán a legelső adandó pillanatban már mennek is vissza dolgozni. Nem azért, mert küldi őket valaki, hanem mert pénzt akarnak keresni és igy tudják a legtöbb pénzt keresni. Kereslet pedig óriási van kurvákra, 160 milliárd ft / évre becsülik magyarországon...
Nyilván teljesen esélytelen a megszüntetése, igény mindig is volt rá és lesz is.
A pénzen kivül senki nem kényszeriti a kurvákat. Bizony 99,9%-uk önként és dalolva áll kurvának, mert 10x jobban keres mintha bármi más, számára elérhető munkát vállalna. Intézetből kiszökő lányok dettó. Számukra a legnagyobb ellenség a rendőr aki beviszi őket, vagy visszaviszi őket az intézetbe, ezzel úgymond meglopja őket. Aztán a legelső adandó pillanatban már mennek is vissza dolgozni. Nem azért, mert küldi őket valaki, hanem mert pénzt akarnak keresni és igy tudják a legtöbb pénzt keresni. Kereslet pedig óriási van kurvákra, 160 milliárd ft / évre becsülik magyarországon...
Nyilván teljesen esélytelen a megszüntetése, igény mindig is volt rá és lesz is.
Dr Bizalom 2011.02.04. 10:57:52
@Poll: "Számukra a legnagyobb ellenség a rendőr aki beviszi őket"
Amellett hogy a belügyminisztériumunk szerint a gyerekek önként és dalolva dugatják meg maguk pénzért, nem hinném hogy pont a korrupt magyar rendőrség lenne a legnagyobb ellenség!
"A pénzen kivül senki nem kényszeriti a kurvákat. "
Gyermekekről beszélt Pintér!!!
"Kereslet pedig óriási van kurvákra, 160 milliárd ft / évre becsülik magyarországon..."
Ezzel mit akarsz mondani? Még több 13 éves lányt az utcasarkokra?
Mert hogy Pintér a gyerekekről beszél.
Amellett hogy a belügyminisztériumunk szerint a gyerekek önként és dalolva dugatják meg maguk pénzért, nem hinném hogy pont a korrupt magyar rendőrség lenne a legnagyobb ellenség!
"A pénzen kivül senki nem kényszeriti a kurvákat. "
Gyermekekről beszélt Pintér!!!
"Kereslet pedig óriási van kurvákra, 160 milliárd ft / évre becsülik magyarországon..."
Ezzel mit akarsz mondani? Még több 13 éves lányt az utcasarkokra?
Mert hogy Pintér a gyerekekről beszél.
Poll 2011.02.04. 11:03:28
@Dr Bizalom: Te szerencsétlen, olvasd már el az idézetet. Kiskorúakról van szó. Tudod mi az? 14-18 év közöttiek. Milyen 13 évesekről hadoválsz? És ki mondta, hogy jó dolog, hogy kint állnak? Idézd már be, akár pintértől, akár tőlem, akár bármelyik kommentből! Arról volt szó, hogy kényszeriti-e őket VALAKI. NEM KÉNYSZERITI SENKI! Csak a pénz. Igen, a 17 éves lányokat pont ugyanúgy kényszeritheti a pénz mint az 50 éves állástalan nőket...
Poll 2011.02.04. 11:05:56
@Dr Bizalom: Ha halovány igazságtartalma is lenne amiről hadoválsz, akkor bizony amikor a rendőr beviszi ezeket a lányokat, akkor nem a jó büdös k. anyjába küldené el a rendőröket, hogy engedje már el, hanem a lábát csókolgatná, hogy MEGMENTETTE attól a bizonyos EMBERTŐL aki szerinted prostitúcióra kényszeritette akarata ellenére.
31/48 2011.02.04. 11:07:37
@Skj Joe: ehhez is kérnénk forrást.
Komolyan, itt arról van szó, hogy megkérdezték és összeállítottak egy statisztikát. Egy nagyon is hihetőt. Ha valaki úgy gondolja, hogy a posztban bemutatott arány nem igaz/nem helyes, gondolom ő is rendelkezik megfelelő nagymintás statisztikával, és nem csak az előítéleteit vetíti ki a témára.
Komolyan, itt arról van szó, hogy megkérdezték és összeállítottak egy statisztikát. Egy nagyon is hihetőt. Ha valaki úgy gondolja, hogy a posztban bemutatott arány nem igaz/nem helyes, gondolom ő is rendelkezik megfelelő nagymintás statisztikával, és nem csak az előítéleteit vetíti ki a témára.
CyberPunK 2011.02.04. 11:10:31
@Poll: Nem, a kiskorú az elvileg minden 18 alatti, bár a 14-18 közöttiekre szokás használni a fiatalkorú megnevezést is.
Winston Smith 2011.02.04. 11:10:32
@Dr Bizalom: Nem természetes, ezt egy szóval sem mondtam.
Amúgy nem gyermekkorúak (14-), hanem túlnyomó részben fiatalkorúak (14-18).
A törvény szerintem elég szigorú a gyermekprostitúcióval szemben, mivel eleve már a gyermekkorúval létesített szexuális kapcsolatot is bünteti, akkor is, ha se prostitúcióról, se erőszakról nincs szó.
Persze az se jó ha a fiatalkorú áll az utcasarkon. Ez ellen is tenni kell.
A jelenlegi helyzet elemzése ennek alapvető eleme. Márpedig Pintér egy fontos észrevételt tett: nem a fizikai erőszaktól kell megvédeni a fiatalokat, hanem az anyagi kényszertől. Azaz nem elég, ha a stricit letartóztatják a lányt meg elviszik a sarokról, hanem ennél többre van szükség: alternatívát kell nekik mutatni...
Amúgy nem gyermekkorúak (14-), hanem túlnyomó részben fiatalkorúak (14-18).
A törvény szerintem elég szigorú a gyermekprostitúcióval szemben, mivel eleve már a gyermekkorúval létesített szexuális kapcsolatot is bünteti, akkor is, ha se prostitúcióról, se erőszakról nincs szó.
Persze az se jó ha a fiatalkorú áll az utcasarkon. Ez ellen is tenni kell.
A jelenlegi helyzet elemzése ennek alapvető eleme. Márpedig Pintér egy fontos észrevételt tett: nem a fizikai erőszaktól kell megvédeni a fiatalokat, hanem az anyagi kényszertől. Azaz nem elég, ha a stricit letartóztatják a lányt meg elviszik a sarokról, hanem ennél többre van szükség: alternatívát kell nekik mutatni...
31/48 2011.02.04. 11:11:23
@Winston Smith: ez nem új dolog, de még mindig éppolyan undorító.
@Dr Bizalom: gratulálok, hogy mindebből sikerült leszűrni azt, hogy Pintér szeretne még több kiskorú prostituáltat az utcákra. Egyúttal jó látni, hogy ilyen aktív szellemi életet tud élni valaki teljes lobotómia után.
@Dr Bizalom: gratulálok, hogy mindebből sikerült leszűrni azt, hogy Pintér szeretne még több kiskorú prostituáltat az utcákra. Egyúttal jó látni, hogy ilyen aktív szellemi életet tud élni valaki teljes lobotómia után.
Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport 2011.02.04. 11:12:16
Rosszul látjátok a dolgot.
Jelenleg válság van, minden munkalehetőségnek örülni kell amit az öngondoskodás jegyében az emberek találnak maguknak.
A szabad akarat, mint azt a nyugdíjdöntés kapcsán láthattuk, nagyon fontos a nemzeti együttműködésben.
JÓl mondja PIntér, a kislányok szabad akaratukból állnak ki az utcára, ez így helyes. Az is jól mondja, nem kell tenni ez ellen, hiszen azzal csak nekik ártanánk.
Ki tudja, lehet épp az egyetemi tanulmányaikra tesznek félre hogy olyan okos és sikeres nők legyenek mint például Selmeczi Gabriella.
Nem szabad elvenni a gyermekkurváktól ezt az esélyt. Tekintsétek a magyar kislányok prostitualizálódását a Nemzeti Együttműködés Részének!
Jelenleg válság van, minden munkalehetőségnek örülni kell amit az öngondoskodás jegyében az emberek találnak maguknak.
A szabad akarat, mint azt a nyugdíjdöntés kapcsán láthattuk, nagyon fontos a nemzeti együttműködésben.
JÓl mondja PIntér, a kislányok szabad akaratukból állnak ki az utcára, ez így helyes. Az is jól mondja, nem kell tenni ez ellen, hiszen azzal csak nekik ártanánk.
Ki tudja, lehet épp az egyetemi tanulmányaikra tesznek félre hogy olyan okos és sikeres nők legyenek mint például Selmeczi Gabriella.
Nem szabad elvenni a gyermekkurváktól ezt az esélyt. Tekintsétek a magyar kislányok prostitualizálódását a Nemzeti Együttműködés Részének!
Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport 2011.02.04. 11:21:35
@Poll: "NEM KÉNYSZERITI SENKI! Csak a pénz. "
Nagyon egyet tudok veled érteni. Az emberek manapság sajnos képtelenek átlépni az árnyékukon, erről meggyőződhettünk a szabad nyugdíjdöntés során is.
Hihetetlen, hogy emberek képesek voltak puszta anyagi érdekeket zsarolásnak beállítani. Biztos zsidók voltak, mert azoknak ennyire fontos a pénz.
Magyar embert nem lehet pénzzel zsarolni, magyar ember a teljes vagyonelkobzás mellett is képes szabadon dönteni!
Bár minden szavaddal 100%-ig egyetértek, egy apró figyelmetlenségedre szeretném felhívni a figyelmed:
Ezt írod:"Te szerencsétlen, olvasd már el az idézetet. Kiskorúakról van szó. Tudod mi az? 14-18 év közöttiek. Milyen 13 évesekről hadoválsz?"
Pintér ezt mondja:„a prostituáltként előállított gyermek- és fiatalkorúak megkérdezése"
Tehát Pintér a fenti idézet szerint - javíts ki ha tévedek, lehet én is rosszul olvastam - a fiatal- és gyerekkorúakról beszélt.
De ez nem baj!
Itt tulajdonképpen arról van szó, hogy a nemzet jóléte szempontjából fontos, hogy a gyerekek minél hamarabb szakmát válasszanak. Így hamarabb meglesz az egymillió munkahely!
Nagyon egyet tudok veled érteni. Az emberek manapság sajnos képtelenek átlépni az árnyékukon, erről meggyőződhettünk a szabad nyugdíjdöntés során is.
Hihetetlen, hogy emberek képesek voltak puszta anyagi érdekeket zsarolásnak beállítani. Biztos zsidók voltak, mert azoknak ennyire fontos a pénz.
Magyar embert nem lehet pénzzel zsarolni, magyar ember a teljes vagyonelkobzás mellett is képes szabadon dönteni!
Bár minden szavaddal 100%-ig egyetértek, egy apró figyelmetlenségedre szeretném felhívni a figyelmed:
Ezt írod:"Te szerencsétlen, olvasd már el az idézetet. Kiskorúakról van szó. Tudod mi az? 14-18 év közöttiek. Milyen 13 évesekről hadoválsz?"
Pintér ezt mondja:„a prostituáltként előállított gyermek- és fiatalkorúak megkérdezése"
Tehát Pintér a fenti idézet szerint - javíts ki ha tévedek, lehet én is rosszul olvastam - a fiatal- és gyerekkorúakról beszélt.
De ez nem baj!
Itt tulajdonképpen arról van szó, hogy a nemzet jóléte szempontjából fontos, hogy a gyerekek minél hamarabb szakmát válasszanak. Így hamarabb meglesz az egymillió munkahely!
CyberPunK 2011.02.04. 11:23:05
@Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport: "Tekintsétek a magyar kislányok prostitualizálódását a Nemzeti Együttműködés Részének!"
Lehet, hogy most utálva leszek ezért, de nem érdekel. Ezek nem magyarok jellemzően, hanem romák. Semmi közük a mi erkölcsi normáinkhoz.
Lehet, hogy most utálva leszek ezért, de nem érdekel. Ezek nem magyarok jellemzően, hanem romák. Semmi közük a mi erkölcsi normáinkhoz.
31/48 2011.02.04. 11:23:20
@Winston Smith: így van. A probléma felszámolásához nem elegendő a büntetés, és különösen nem elegendő a stricik üldözése.
A kuncsaftok számára elrettentő erejű büntetés és kötelező nyilvánosságra hozatal.
A felnőttkorú prostitúció engedélyezése, és felügyelt bordélyházakba terelése.
A gazdaság fellendítése munkahelyteremtés.
A dolgos munkára, szorgalomra nevelés; és a munkának, mint a legalapvetőbb társadalmi érték megbecsülésének visszaállítása.
Végül az erkölcsösség erényként hirdetése és elismerése, mint a szabadsággal és szolidaritással egyenrangú alapvető értékként.
A kuncsaftok számára elrettentő erejű büntetés és kötelező nyilvánosságra hozatal.
A felnőttkorú prostitúció engedélyezése, és felügyelt bordélyházakba terelése.
A gazdaság fellendítése munkahelyteremtés.
A dolgos munkára, szorgalomra nevelés; és a munkának, mint a legalapvetőbb társadalmi érték megbecsülésének visszaállítása.
Végül az erkölcsösség erényként hirdetése és elismerése, mint a szabadsággal és szolidaritással egyenrangú alapvető értékként.
31/48 2011.02.04. 11:25:24
Kimaradt a legfontosabb: a gyerekvállalás előzetes hatósági engedélyhez kötése. Ha valaki teherbe esik, neki és az esetleges szülőtársnak be kell bizonyítania, hogy rendelkeznek a gyerek felneveléséhez szükséges anyagi, szellemi és erkölcsi háttérrel.
Dr Bizalom 2011.02.04. 11:26:04
@Tīmūr-e Lang: "Gratulálok, hogy mindebből sikerült leszűrni azt, hogy Pintér szeretne még több kiskorú prostituáltat az utcákra."
Gratulálok, hogy egy kérdésből azt a következtetést vontad le, hogy én szeretnék valamit. Én kérdeztem, nem kijelentettem.
"Ezzel mit akarsz mondani? Még több 13 éves lányt az utcasarkokra?"
Az alábbi kijelentésdhez nem tűzök kommentárt, mert bárki képes segítség nélkül levonni a következtetést:
"Egyúttal jó látni, hogy ilyen aktív szellemi életet tud élni valaki teljes lobotómia után"
Gratulálok, hogy egy kérdésből azt a következtetést vontad le, hogy én szeretnék valamit. Én kérdeztem, nem kijelentettem.
"Ezzel mit akarsz mondani? Még több 13 éves lányt az utcasarkokra?"
Az alábbi kijelentésdhez nem tűzök kommentárt, mert bárki képes segítség nélkül levonni a következtetést:
"Egyúttal jó látni, hogy ilyen aktív szellemi életet tud élni valaki teljes lobotómia után"
Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport 2011.02.04. 11:28:43
@CyberPunK: "Ezek nem magyarok jellemzően, hanem romák. "
Értem, tehát romák.
Azok ellenségek, igaz?
Mert akkor tulajdonképpen értem Pintért és egyet is kell értsek vele: ABÁLJUK AZ ELLENT!!!!
"Semmi közük a mi erkölcsi normáinkhoz. "
És kik dugják a roma lányokat?
Csak romák? Mert akkor jó sok az a 160milliárd amit a romák a roma prostituáltaknak hagynak.
Értem, tehát romák.
Azok ellenségek, igaz?
Mert akkor tulajdonképpen értem Pintért és egyet is kell értsek vele: ABÁLJUK AZ ELLENT!!!!
"Semmi közük a mi erkölcsi normáinkhoz. "
És kik dugják a roma lányokat?
Csak romák? Mert akkor jó sok az a 160milliárd amit a romák a roma prostituáltaknak hagynak.
Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport 2011.02.04. 11:30:57
@Tīmūr-e Lang: "Kimaradt a legfontosabb: a gyerekvállalás előzetes hatósági engedélyhez kötése. "
Ez szerintem nagyon előremutató, progresszív gondolat. Támogatom.
Én még arra is gondoltam, hogy a nem fideszes rétegeknek meg egyáltalán ne lehessen gyermekük.
Vagy ha mégis, akkor az legyen már szabad akaratából gyermekkurva, hogy jó perceket szerezzen a felnőtteknek.
Ez szerintem nagyon előremutató, progresszív gondolat. Támogatom.
Én még arra is gondoltam, hogy a nem fideszes rétegeknek meg egyáltalán ne lehessen gyermekük.
Vagy ha mégis, akkor az legyen már szabad akaratából gyermekkurva, hogy jó perceket szerezzen a felnőtteknek.
Poll 2011.02.04. 11:31:22
@Tīmūr-e Lang: Ezzel teljesen egyetértek. Az viszont teljesen kizárt, hogy a kuncsaft döntse el, hogy elmúlt-e éppen 18 éves a sarkon álló lány. A lány azt mond amit akar, személyit pedig nemigen kérheti el a kuncsaft. Ennek betartása a rendőrök dolga, úgyis végigigazoltatják a csajokat, vigyék be, küldjék haza a kiskorúakat.
kk_kk 2011.02.04. 11:31:30
@Skj Joe:
Higgadj.
A 17 éves "C" kat. nem gyerek, hanem fiatalkorú.
Így szerez pént. Önszántából.
Shit happens.
Higgadj.
A 17 éves "C" kat. nem gyerek, hanem fiatalkorú.
Így szerez pént. Önszántából.
Shit happens.
CyberPunK 2011.02.04. 11:33:29
@Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport: Nem ellenségek, csak náluk természetes, hogy 18-20 évesen már három kölkük van. Szerinted hogy állnak bármiféle erkölcshöz?
Gondolom a 160 milliárd jellemző része nem a gyermek- és fiatalkorúaknál csapódik le. Arról nem is beszélve, hogy az útszélieket főleg a külföldi kamionosok veszik igénybe.
Gondolom a 160 milliárd jellemző része nem a gyermek- és fiatalkorúaknál csapódik le. Arról nem is beszélve, hogy az útszélieket főleg a külföldi kamionosok veszik igénybe.
Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport 2011.02.04. 11:36:02
@CyberPunK: "Arról nem is beszélve, hogy az útszélieket főleg a külföldi kamionosok veszik igénybe. "
Ha azok románok, akkor meg fertőzzük meg a gyermekprostikat édcel, így szerezve vissza Erdélyt?
Különben is, Romániában át akarják keresztelni romákról cigánynak a romákat.
Most akkor az országukat is átkeresztelik Cigániának?
Ha azok románok, akkor meg fertőzzük meg a gyermekprostikat édcel, így szerezve vissza Erdélyt?
Különben is, Romániában át akarják keresztelni romákról cigánynak a romákat.
Most akkor az országukat is átkeresztelik Cigániának?
CyberPunK 2011.02.04. 11:37:56
@Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport: Te tulajdonképpen miről beszélsz? Ilyen provokátor-troll szerű képződmény vagy? :) Amúgymeg miért is lenne roma a nevük? Önmagukat is cigánynak hívják, még az OCÖ se ORÖ. :)
Skj Joe 2011.02.04. 11:38:39
@Winston Smith:
@Poll:
@Tīmūr-e Lang:
No, akkor újságból, hírekből, meg a faszom tudja honnan tájékozódók. Eléggé felhúztatok. Rakjuk rendeb a "világképet", meg a "forrást, amit igazolni lehet".
Mégpedig azért, mert fogalmatok sincs miről beszéltek, saját tapasztalatból tudom.
Nekem születési és nevelkedési helynek Bp 8-ik kerülete jutott, kicsit több, mint 30 éve. Ott is az akkoriban "kocsisornak" nevezett terület. (Hál Istennek, már rég nem ott lakom.)
Sok mindent láttam, láttam lányokat (főleg tizenéveseket) adni-venni a stricik által, pár tízezer és pár százezer forintért. Láttam szanaszéjjel vert lányokat, láttam olyat, hogy drogra szoktatták erőszakkal őket, hogy könnyebben irányíthatóak legyenek. Láttam luxuskurvákat, akiket külföldre vittek, vagy akik itthon dolgoztak kokainra szoktatva, papírok(személyi, stb) nélkül félelemben élni.
Úgyhogy nem osztom a véleményt, hogy a nők a pénzért lesznek kurvák. sosem fogom, mert láttam, ott éltem, higgyétek el nem akarjátok tudni mi volt ott.
Aki nem látta belülről, közelről, az el sem hinné. Szörnyű és sokszor volt olyan, hogy 13-14 évesen már ott álltak kint. egy dolog azóta változott. A stricik a jobban fizető külföldi futtatás felé mentek el.
Ennyi, és nem nyitok vitát a kérdésről. Kívülről sok minden nem olyan, mint belülről.
@Poll:
@Tīmūr-e Lang:
No, akkor újságból, hírekből, meg a faszom tudja honnan tájékozódók. Eléggé felhúztatok. Rakjuk rendeb a "világképet", meg a "forrást, amit igazolni lehet".
Mégpedig azért, mert fogalmatok sincs miről beszéltek, saját tapasztalatból tudom.
Nekem születési és nevelkedési helynek Bp 8-ik kerülete jutott, kicsit több, mint 30 éve. Ott is az akkoriban "kocsisornak" nevezett terület. (Hál Istennek, már rég nem ott lakom.)
Sok mindent láttam, láttam lányokat (főleg tizenéveseket) adni-venni a stricik által, pár tízezer és pár százezer forintért. Láttam szanaszéjjel vert lányokat, láttam olyat, hogy drogra szoktatták erőszakkal őket, hogy könnyebben irányíthatóak legyenek. Láttam luxuskurvákat, akiket külföldre vittek, vagy akik itthon dolgoztak kokainra szoktatva, papírok(személyi, stb) nélkül félelemben élni.
Úgyhogy nem osztom a véleményt, hogy a nők a pénzért lesznek kurvák. sosem fogom, mert láttam, ott éltem, higgyétek el nem akarjátok tudni mi volt ott.
Aki nem látta belülről, közelről, az el sem hinné. Szörnyű és sokszor volt olyan, hogy 13-14 évesen már ott álltak kint. egy dolog azóta változott. A stricik a jobban fizető külföldi futtatás felé mentek el.
Ennyi, és nem nyitok vitát a kérdésről. Kívülről sok minden nem olyan, mint belülről.
Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport 2011.02.04. 11:38:57
@kk_kk: "A 17 éves "C" kat. nem gyerek"
Pintér (fenti idézet) a gyerekekről beszélt.
Mondjuk közben felvilágosítottak, hogy a C kategóriások azok ellenségek, tehát tulajdonképpen még jót is tesz Pintér hogy nem avatkozik bele.
Ja, meg a magyaroknak elvitathatatlan joga a szórakozáshoz való jog. Minél hamarabb szállnak be az iparba a lányok, annál profibbak lesznek, szóval szerintem ünnepeljünk!!!
Pintér (fenti idézet) a gyerekekről beszélt.
Mondjuk közben felvilágosítottak, hogy a C kategóriások azok ellenségek, tehát tulajdonképpen még jót is tesz Pintér hogy nem avatkozik bele.
Ja, meg a magyaroknak elvitathatatlan joga a szórakozáshoz való jog. Minél hamarabb szállnak be az iparba a lányok, annál profibbak lesznek, szóval szerintem ünnepeljünk!!!
31/48 2011.02.04. 11:45:43
@Poll: ettől függetlenül valahogy nem tudom sajnálni a kuncsaftot.
Viszont pont ezért írtam egy másik kommentben, hogy vissza kellene állítani a bordélyházakat. Ott leadózva, a megfelelő egészségügyi előírásokat betartva, nagykorú hölgyeket vagy férfiakat foglalkoztathatnának.
Viszont pont ezért írtam egy másik kommentben, hogy vissza kellene állítani a bordélyházakat. Ott leadózva, a megfelelő egészségügyi előírásokat betartva, nagykorú hölgyeket vagy férfiakat foglalkoztathatnának.
31/48 2011.02.04. 11:51:02
@Skj Joe: az hogy ott akkor mi volt, nem jelenti, hogy mindig és mindenhol az van. Különösen nem, mivel a VIII. ker. egy elég sajátos képződmény. Különösen más a külföldre hurcolt, kivitt lányok helyzete, mert ahhoz országokon átívelő koordináció kell és sok pénzt hoz, ami két előfeltétele a szervezett bűnözésnek.
Én meg sem merném ellenkező eredményt mutató személyes tapasztalat vagy statisztika felmutatása nélkül megcáfolni a fent szereplő állítást. Kérdés, hogy más miért teszi?
Én meg sem merném ellenkező eredményt mutató személyes tapasztalat vagy statisztika felmutatása nélkül megcáfolni a fent szereplő állítást. Kérdés, hogy más miért teszi?
31/48 2011.02.04. 11:51:58
@Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport: ezért jár már a bögre, vagy csak egy kitűzőt ér?
31/48 2011.02.04. 11:53:20
@Dr Bizalom: ez a komment már szemantikailag érelmezhetetlen. Látom mégsem volt teljes a felépülés.
Skj Joe 2011.02.04. 12:09:45
@Tīmūr-e Lang:
"Különösen más a külföldre hurcolt, kivitt lányok helyzete, mert ahhoz országokon átívelő koordináció kell és sok pénzt hoz, ami két előfeltétele a szervezett bűnözésnek."
Ilyet is láttam, hidd el egyszerű, mint az 1x1. Kapcsolatok, meg annyi pénz, ami az útra kell. Nincs határ ellenőrzés, a "működési területen" meg a lány bevételeinek egy része megy a helyieknek (stricik, akik megkenik a hatóságot), a többi meg annak aki kivitte. A lány meg örüljön, hogy kap némi pénzt.
Más:
Figyu, sokan vagyunk sokfélék. Ezért jó és működőképes a világ.
Én nem akrlak semmiről sem meggyőzni, és cáfolgatni sem akarok, mivel úgy érzem a válaszodból, hogy Te a számok embere vagy. Én láttam amit láttam, tudom amit tudok, most is látom, amit látok.
Úgy vélem Te egy másik nézőponton vagy.
És továbbra is azt állítom, hogy egy statisztika és az élet nem ugyanaz.
Ezt csak arra mondom, hogy például, ha leraknak nekem egy statisztikát és azt mondják, hogy itt ez a főút biztonságos, mert csak kevesen haltak meg, akkor azok akik meghaltak, csak adatok? Alacsony mutatók?
Ha egyszer lenne mondjuk pár órád, akkor annyi mindent elmesélhetnék részletesen, hogy egy világ omlana össze benned. Hogy ki és mit és hogyan csinál, illetve milyen egyszerűek valójában azok a dolgok, amit sokan bonyolultnak hisznek. Csak sokunk esze nem a bűnözésen jár, ezért nem érjük fel azt, hogy az ún "szervezett bűnözés" egy roppant egyszerűen, belső kapcsolatokon működő külön világ.
Ez is saját tapasztalat, volt, aki nem hitt e el amit mondtam, aztán utána kérdezett számára is hiteles forrásból.
Ennyi.
"Különösen más a külföldre hurcolt, kivitt lányok helyzete, mert ahhoz országokon átívelő koordináció kell és sok pénzt hoz, ami két előfeltétele a szervezett bűnözésnek."
Ilyet is láttam, hidd el egyszerű, mint az 1x1. Kapcsolatok, meg annyi pénz, ami az útra kell. Nincs határ ellenőrzés, a "működési területen" meg a lány bevételeinek egy része megy a helyieknek (stricik, akik megkenik a hatóságot), a többi meg annak aki kivitte. A lány meg örüljön, hogy kap némi pénzt.
Más:
Figyu, sokan vagyunk sokfélék. Ezért jó és működőképes a világ.
Én nem akrlak semmiről sem meggyőzni, és cáfolgatni sem akarok, mivel úgy érzem a válaszodból, hogy Te a számok embere vagy. Én láttam amit láttam, tudom amit tudok, most is látom, amit látok.
Úgy vélem Te egy másik nézőponton vagy.
És továbbra is azt állítom, hogy egy statisztika és az élet nem ugyanaz.
Ezt csak arra mondom, hogy például, ha leraknak nekem egy statisztikát és azt mondják, hogy itt ez a főút biztonságos, mert csak kevesen haltak meg, akkor azok akik meghaltak, csak adatok? Alacsony mutatók?
Ha egyszer lenne mondjuk pár órád, akkor annyi mindent elmesélhetnék részletesen, hogy egy világ omlana össze benned. Hogy ki és mit és hogyan csinál, illetve milyen egyszerűek valójában azok a dolgok, amit sokan bonyolultnak hisznek. Csak sokunk esze nem a bűnözésen jár, ezért nem érjük fel azt, hogy az ún "szervezett bűnözés" egy roppant egyszerűen, belső kapcsolatokon működő külön világ.
Ez is saját tapasztalat, volt, aki nem hitt e el amit mondtam, aztán utána kérdezett számára is hiteles forrásból.
Ennyi.
Skj Joe 2011.02.04. 12:13:28
@Tīmūr-e Lang:
De ezt kérlek ne támadásnak vedd, csak szerintem Téged is zavarna, ha olyasmiről mondanék véleményt, amit én csak kívülről , felszínesen látok, azonban Neked van saját tapasztalatod az üggyel kapcsolatban.
Egyébként jól elkanyarodtunk a témától.
De ezt kérlek ne támadásnak vedd, csak szerintem Téged is zavarna, ha olyasmiről mondanék véleményt, amit én csak kívülről , felszínesen látok, azonban Neked van saját tapasztalatod az üggyel kapcsolatban.
Egyébként jól elkanyarodtunk a témától.
31/48 2011.02.04. 12:53:41
@Skj Joe: egyáltalán nem vettem támadásnak, és a szervezett bűnözést nem feltétlenül úgy értettem, hogy bonyolult, vagy feltétlenül nagy befolyással bíró emberek által menedzselt tevékenység; csak olyan, ahol a közvetett és közvetlen hasznon többen is osztoznak (a közvetítő, a strici, bártulajdonosok a megjelenési területért, akiket megkennek és maga a dolgozó).
Viszont ami nagyvárosokban és a külföldi "munkaerő"-exportnál így működik, az máshol működhet sokkal spontánabban. Mint régen sok helyütt volt jelen a rabszolgaság, sok helyen viszont csak erős függőségi viszony, röghöz kötött jobbágyság volt a föld tulajdonosa és megművelője között a kapcsolat.
És sajnos nagyon sokan anyagi megfontolásokból kényszerülnek rá a prostitúcióra, és hiába védenék meg őket attól, hogy őket prostitúcióra kényszerítik, az nem védené meg őket az egzisztenciális válságtól, ami oda vitte őket. És igazából ez lett volna az lényege annak, amit mondtam, hogy nem elég megvédeni a prostituáltak a futtatóktól, hanem olyan társadalmi környezetet kell teremteni, hogy a prostitúció minél kevesebb ember számára legyen minél kevésbé kifizetődő.
Viszont ami nagyvárosokban és a külföldi "munkaerő"-exportnál így működik, az máshol működhet sokkal spontánabban. Mint régen sok helyütt volt jelen a rabszolgaság, sok helyen viszont csak erős függőségi viszony, röghöz kötött jobbágyság volt a föld tulajdonosa és megművelője között a kapcsolat.
És sajnos nagyon sokan anyagi megfontolásokból kényszerülnek rá a prostitúcióra, és hiába védenék meg őket attól, hogy őket prostitúcióra kényszerítik, az nem védené meg őket az egzisztenciális válságtól, ami oda vitte őket. És igazából ez lett volna az lényege annak, amit mondtam, hogy nem elég megvédeni a prostituáltak a futtatóktól, hanem olyan társadalmi környezetet kell teremteni, hogy a prostitúció minél kevesebb ember számára legyen minél kevésbé kifizetődő.
Skj Joe 2011.02.04. 13:44:00
@Tīmūr-e Lang:
Így már értem mire gondoltál és sok dologgal egyet is értek. Azonban a helyzet az, hogy a problémát felszámolni lehetetlen, csak esetleg csökkenthetjük, vagy áthelyezhetjük egy olyan területre, ahol kevésbé van szem előtt.
Szerintem, de ne legyen igazam, olyan társadalmi körülmények sosem fognak létezni, ami teljesen felszámolja az egyes egyének egzisztenciális problémáit és mindig lesznek, akik az elsőre könnyebnek tűnő, rózsaszínnek látszó világ felé mozdulnak el. Akik elhiszik azt is ami túl "szép" (jól öltözött pasik, jó kocsikkal, sok pénzzel stb.) és ezzel egy szörnyű körforgásba keverednek. És ugyebár ez sokszor nem csak az ő hibájuk, hiszen mind voltunk tinédzserek. A legtöbben ebben az időszakban mindenkinél mindent jobban tudunk, lázadunk és szerintük tökéletesen döntünk. (aztán van aki ebben az állapotban is ragad :)
Így már értem mire gondoltál és sok dologgal egyet is értek. Azonban a helyzet az, hogy a problémát felszámolni lehetetlen, csak esetleg csökkenthetjük, vagy áthelyezhetjük egy olyan területre, ahol kevésbé van szem előtt.
Szerintem, de ne legyen igazam, olyan társadalmi körülmények sosem fognak létezni, ami teljesen felszámolja az egyes egyének egzisztenciális problémáit és mindig lesznek, akik az elsőre könnyebnek tűnő, rózsaszínnek látszó világ felé mozdulnak el. Akik elhiszik azt is ami túl "szép" (jól öltözött pasik, jó kocsikkal, sok pénzzel stb.) és ezzel egy szörnyű körforgásba keverednek. És ugyebár ez sokszor nem csak az ő hibájuk, hiszen mind voltunk tinédzserek. A legtöbben ebben az időszakban mindenkinél mindent jobban tudunk, lázadunk és szerintük tökéletesen döntünk. (aztán van aki ebben az állapotban is ragad :)
Menator 2011.02.04. 15:06:12
Azt hiszem az érintett gyerekeket bentlakásos iskolába kéne zárni. Ha van futtató, legyen az akár a szülő, annyi nemi erőszak miatt elítélni ahányan vélhetően átmentek a gyereken.
magyar bucó 2011.02.04. 16:55:38
@Menator: Onnan szöknek ki kurválkodni. Ha elkapják, visszaviszik. Aztán újra kiszökik.