Annyit sem érdemlek meg tőled, hogy...

Én itt kiteszem a lelkem, te meg...

Ne gyere nekem megint azzal, hogy...

Velem ne is törődj, nyugodtan...

Igen?! Majd megnézheted, hogyha tőlem kell valami, hogy...

Annyi hálát sem várhatok, hogy...

Persze, mert te sosem érsz rá, amikor én...

Neked persze csak az számít, hogy...

Az neked válasz, hogy...?

Most az fáj neked, hogy megmondtam, hogy...

Az ember már azt sem tudja, hogy mire számítson a saját ...-tól...

Annnyi tiszteletet azért én is megérdemlek, hogy...

Ezzel jössz nekem? Ezzel?!

Azt mered mondani, hogy én...

Na jó ebből elég!!! Ha még egy szót mersz szólni...

A bejegyzés trackback címe:

https://rupertclum.blog.hu/api/trackback/id/tr221959885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása